اخبار

عقد قرارداد کشت و تولید گیاهان دارویی با کشاورزان توسط شرکت زردبند


گروه خبر: گیاهان دارویی ۲۳ تیر ۱۳۹۷

شرکت دارویی زردبند شرکتی است دانش‌بنیان که از سال 1372 فعالیت خود را با هدف تولید و فرآوری گیاهان دارویی آغاز نمود. این شرکت توسط فرهیختگانی همچون شادروان پروفسور رضا امیدبیگی (استاد فقید دانشگاه تربیت مدرس) و زنده‌یاد دکتر سید محمد فخر طباطبایی (استاد فقید دانشگاه تهران) پایه‌ریزی شد و با مدیریت آقای وحید گرجی آغاز به کار کرد. همچنین، در این میان شادروان مهندس مهریار شریف بختیار و خانم مریم دیباجی، مؤسسین شرکت طبیعت زنده (سینره) همکاری موثری با این شرکت داشتند.

این شرکت در ابتدای امر، از طریق منابع معتبر بین‌المللی، بذر گونه‌های مختلف و خاص گیاهان دارویی را تهیه نمود و تلاش خود را به تکثیر و تطبیق آن‌ها با شرایط اقلیمی کشور معطوف داشت تا بدین وسیله به بالاترین میزان عملکرد دست پیدا کند. به موازات این فعالیت‌ها، در زمینه روش‌های بهینه استخراج و فرآوری محصولات گیاهی نیز تحقیقاتی صورت گرفت. از آنجائی که مراحل نخست فعالیت شرکت، در روستای زردبند، واقع در 20 کیلومتری شمال شرق تهران، صورت پذیرفت، نام این روستا وجه تسمیه نام این شرکت قرار گرفت.

بخش کشاورزی شرکت زردبند با توجه به نياز شرکت، هر ساله نسبت به عقد قرارداد كشت و توليد گياهان دارویی با كشاورزان علاقمند و پيشرو در مناطق مختلف كشور اقدام می نماید. در قالب اين قراردادها، اطلاعات و تجربيات لازم جهت كشت گياهان دارویی در اختيار كشاورزان قرار گرفته و محصول توليدي ایشان مطابق با استانداردهاي كيفي مندرج در متن قرارداد خريداري ميگردد. از جمله اهداف اين فعاليت، علاوه بر تامین نیاز شرکت، ترويج كشت گياهان دارويي بعنوان محصولات جايگزين يا مكمل در بين كشاورزان مي باشد.

تماس با شرکت زردبند:

ایمیل: info@zardband.com
نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان بیهقی، پلاک 3

کد پستی: 1515633111

تلفن گویا: 02188745456-7

بخش کشاورزی: 02188732518

 

فروشگاه های نمونه محصولات زردبند:

پل گيشا، خيابان فروزانفر، پاساژ نصر نوين، فروشگاه شماره481
021-88280662
اتوبان تهران - کرج، ورودی چيتگر، بلوار کوهک، مجتمع تجاری اداری طوبی طبقه 4 واحد 685
021-46083516
 
سفارش اینترنتی محصولات زردبند : کلیک کنید
منبع: سایت شرکت زردبند